Przed rozpoczęciem budowy warto odpowiednio przygotować działkę, aby uniknąć zbędnych problemów w trakcie realizacji projektu. Prosimy o dostarczenie następujących dokumentów:
Zatwierdzony przez STAROSTWO POWIATOWE projekt budowlany, w tym egzemplarze projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego. Prosimy o przesłanie wersji papierowej na adres: APINWEST Nieżywięć 167 A 77-300 Człuchów lub na adres mailowy: biuro@apinwest.pl.
Geodeta: Prosimy o podanie numeru telefonu do geodety.
Kierownik Budowy: Jeśli macie Państwo własnego kierownika budowy, prosimy o podanie jego numeru kontaktowego.
Nie zapomnijcie również o zgłoszeniu budowy do Nadzoru Budowlanego!
Gdy rusza budowa, ważne jest zapewnienie swobodnego dojazdu do miejsca montażu, właściwego dla ciężkich pojazdów budowlanych. Jeśli mają Państwo wątpliwości co do spełnienia tych wymogów, prosimy o przesłanie numeru działki, a my pomożemy znaleźć rozwiązanie.
Po zakończeniu budowy niezbędne jest zawiadomienie o zakończeniu prac i załatwienie wszystkich formalności.
Odpowiedni, kompletny wniosek trzeba złożyć do właściwego nadzoru budowlanego, dołączając do niego takie dokumenty jak:
Jeśli w ciągu 21 dni od daty złożenia wniosku o odbiór budynku mieszkalnego urząd nie przyśle żadnego pisma, oznacza to, że nadzór budowlany udziela tzw. milczącej zgody na zamieszkanie.
Należy również pamiętać o nadaniu budynkowi numeru porządkowego oraz wpisaniu nieruchomości do księgi wieczystej.
Nieżywięć 167a
77-300 Człuchów
+48 570 171 615
biuro@apinwest.pl
Zapraszamy
Pon – Pt: 8.00 – 16.00
Wszystkie prawa autorskie zastrzeżone
APINWEST © 2024
Wybierz kryteria w formularzu